HEDENSTED: Hver fjerde gang en borger, forening eller virksomhed henvender sig til Hedensted møder vedkommende ikke op på borgerservicekontorene, men klarer i stedet kontakten gennem kommunens hjemmeside.
Det fortæller kommunens digitaliseringskoordinator Jesper Overgaard, som har stået for optællingen, skriver vejleamtsfolkeblad.dk.
Dermed er Hedensted godt på vej til at opfylde de nationale ambitioner om, at 30 pct. af kommunikationen mellem borgere og kommune i 2012 skal foregå digitalt.
srl
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.