
KØBENHAVN: Medarbejderne i Københavns svømmehaller uddannes nu i almindelig høflighed gennem et obligatorisk servicekursus. Det er blevet besluttet i Team Bade - under Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune.
Formålet med kurset er ifølge Team Bades chef, Lars Amelang, at få medarbejderne til at forstå, hvad gode relationer til gæsterne betyder for hverdagen.
- God service i en svømmehal kan være, når damen, du køber din billet af, også spørger dig, om du har husket en 20'er til skabet - så du ikke har nået at tage alt tøjet af, før du opdager at du mangler den, siger Lars Amelang.
På længere sigt skal takt-og-tone-kursus være en del af det basiskursus, som man skal gennem som ny medarbejder - på lige fod med andre vigtige discipliner som fx livredning, genoplivning og hjertemassage.
lcl
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse fra ovenstående kræver skriftligt tilsagn fra DK Medier.