Svømmehalsansatte skal opdrages til god opførsel

Svømmehalsansatte skal opdrages til god opførsel

Medarbejderne i Københavns svømmehaller sendes nu på kursus i adfærd, god opførsel og service

KØBENHAVN: Medarbejderne i Københavns svømmehaller uddannes nu i almindelig høflighed gennem et obligatorisk servicekursus. Det er blevet besluttet i Team Bade - under Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune.

Formålet med kurset er ifølge Team Bades chef, Lars Amelang, at få medarbejderne til at forstå, hvad gode relationer til gæsterne betyder for hverdagen.

- God service i en svømmehal kan være, når damen, du køber din billet af, også spørger dig, om du har husket en 20'er til skabet - så du ikke har nået at tage alt tøjet af, før du opdager at du mangler den, siger Lars Amelang.

På længere sigt skal takt-og-tone-kursus være en del af det basiskursus, som man skal gennem som ny medarbejder - på lige fod med andre vigtige discipliner som fx livredning, genoplivning og hjertemassage.

lcl

Stillinger fra Lundgaard Konsulenterne
Lundgaard
Nyhedsbrev