Den ensidige fokusering på folkeskolen som problemløser til den sociale arv og de funktionelle analfabeter er en fejlsatsning, for vores evne til at lære grundlægges allerede i de første leveår.
Derfor bør man lave forsøg i nogle udvalgte vuggestuer med specialprogrammer for udsatte børn, mener direktøren for Socialforskningsinstituttet (SFI), Jørgen Søndergaard. cgt/
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse fra ovenstående kræver skriftligt tilsagn fra DK Medier.