dkmedier
dkindkob
dknyt
dksocial
dksundhed
doi
doi

Middelfart har haft succes med at købe norske bloggere

MIDDELFART: Kan omtale på en række populære blogs i Norge få turisterne til at finde interesse for og endda besøge Middelfart? Det forsøg kastede Visit Lillebælt sig ud i tidligere på året. Ved at invitere en lille flok af såkaldte 'influencers' fra Norge til at komme og opleve fem udvalgte events og overnatninger i Middelfart var håbet, at den omtale, som bloggerne lagde på deres platforme, kunne kaste nye besøgende til Middelfart af sig, skriver Fyens.dk

- Det var en ret lille test, og den blev skabt helt uden at bruge penge på det, men udelukkende ved hjælp af velvillighed fra de steder og events, som vi inviterede bloggerne med på, siger turistchef Annette Werenskiold og nævner Bridgewalking som eksempel.

- Vi har konstateret en øget trafik på vores sites fra Norge efter det forsøg. Nu skal vi naturligvis evaluere sæsonen - det gør vi i november. Men jeg er ret sikker på, at vi gerne vil prøve det her af på markedet i Hamborg næste år. Det er et helt umuligt marked at komme ind på prismæssigt, hvis man vil annoncere på almindelig vis. Vi tror på, at vi ved at bruge influencers kan komme længere for vores penge, siger Anette Werenskiold.

rp

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.

Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.

Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt

Afvigelse fra ovenstående kræver skriftligt tilsagn fra DK Medier.

https://www.dknyt.dk/artikel/middelfart-har-haft-succes-med-at-kbe-norske-bloggere

GDPR