Der er blevet evalueret på områderne: personlige samtaler, virksomhedskontakt og den personlige service i jobbutikken, og tilbagemeldingerne har været særdeles positive.
Den eneste utilfredshed der har været at spore i evalueringen har gået på Jobcenterets beliggenhed, åbningstid og tilgængelighed, lidt på det tekniske ifm. Jobnet.dk og et par på den løbende information der kommer fra Jobcenteret.
- Disse områder er selvfølgelig noget jobcenteret nu vil tage fat på, og se hvordan vi kan gøre endnu bedre. Der er selvfølgelig altid plads til forbedring, og denne evaluering giver os en idé om i hvilken retning, vi skal kigge, siger Anette Stæhr, statslig Jobcenterchef.
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse fra ovenstående kræver skriftligt tilsagn fra DK Medier.