ESBJERG: For at trække elever til Da Vinci Linjen, der henvender sig til lærelystne børn, som er fra almindeligt til godt begavede, bruger skolen 100.000 kr, på en kampagne, som omfatter radio-, biograf- og busreklamer.
- Det kan godt være, at nogen bliver provokeret af det, men jeg mener, at Da Vinci Linjen er et godt undervisningstilbud, og rent idealistisk synes jeg, at folkeskolen skal være langt bedre til at vise ansigt udadtil, siger skoleleder Laust Poulsen til JydskeVestkysten.
Han bakkes op af Esbjerg Kommunes skolechef, Preben Jensen. Han understreger, at en reklamekampagne er den eneste måde, hvorpå den pågældende skole kan nå ud til de elever, som er i målgruppen.
lcl
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.