KØBENHAVN: I cirka halvandet år har Københavns Kommune brugt influenter for at få et budskab eller en kampagne til at ramme de rigtige modtagere. Og i hovedstaden har man gode erfaringer med at bruge influenter f.eks. under den netop overståede Distortion-gadefestival, hvor kommunen kørte en kampagne for at forhindre lommetyverier, oplyser DR København.
Prøv DK Nyt i 14 dage
Nyheder er værd at betale for
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.