En lang række virksomheder har valgt at samle kræfterne i en fælles markedsføring af storbyen i brandet: cOPENhagen - Open for you
KØBENHAVN: - Kampen om den manglende arbejdskraft, det vigende antal turister og de vigtige investeringer udkæmpes, og skal København gøre sig gældende i det opgør er det altafgørende at stå stærkt, og det gør vi bedst, hvis vi står sammen, siger Steen Donner administrerende direktør, Copenhagen Capacity, der sammen med Wonderful Copenhagen har taget initiativ til denne markedsføring.
- Mange organisationer er dygtige til at markedsføre København inden for deres fagområde, men vi har længe manglet en klar fælles vision og et samlet brand for København.
I morgen samles derfor en lang række private virksomheder, kulturelle institutioner og NGO’er for at danne en forening, der skal bakke op om et samlet københavner-brand.
Det nye brand, Copenhagen Open, underbygger Københavns åbenhed, imødekommen- og tilgængelighed og indeholder samtidig en vision om at blive den mest åbne hovedstad i verden.
- Mange organisationer er dygtige til at markedsføre København inden for deres fagområde, men vi har længe manglet en klar fælles vision og et samlet brand for København.
I morgen samles derfor en lang række private virksomheder, kulturelle institutioner og NGO’er for at danne en forening, der skal bakke op om et samlet københavner-brand.
Det nye brand, Copenhagen Open, underbygger Københavns åbenhed, imødekommen- og tilgængelighed og indeholder samtidig en vision om at blive den mest åbne hovedstad i verden.
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.