Færgesekretariatet, som er et samarbejde mellem 18 kommuner om færgefart, har sammen med Marstal Navigationsskole udviklet et nyt kursus, hvor småfærgernes personale skal lære venlighed og god service, skriver Søfart Målet er for det første, at færgernes passagerer i højere grad skal føle sig velkomne og venligt behandlet om bord. For det andet skal det give personalet værktøjer til at løse konflikter, fortæller Jan Fritz Hansen, leder af Færgesekretariatet:
Prøv DK Nyt i 14 dage
Nyheder er værd at betale for
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.