Flere end forventet har klaget til kommunens nye borgerrådgiver
Siden Københavns Kommunes Borgerrådgivning åbnede den 23. august, har 62 københavnere henvendt sig til borgerrådgiver Johan Busse for at klage over en af kommunens forvaltninger. Det er flere end forventet. skriver JP København.
Hvis tendensen fortsætter, vil der blive indgivet 950 klager årligt, mens man havde forventet 800 klager.
Mange af klagerne handler om sociale sager samt utilfredshed over den behandling, folk har fået af deres sagsbehandler.
/mel
Hvis tendensen fortsætter, vil der blive indgivet 950 klager årligt, mens man havde forventet 800 klager.
Mange af klagerne handler om sociale sager samt utilfredshed over den behandling, folk har fået af deres sagsbehandler.
/mel
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse fra ovenstående kræver skriftligt tilsagn fra DK Medier.