Haderslev Kommunes Borgerservice højest placerede kommunale i konkurrencen Danmarks Bedste Arbejdsplads
Champagnepropperne sprang torsdag den 15. november efter lukketid i Borgerservice i Haderslev Kommune.
Borgerservice har nemlig fået en flot placering i konkurrencen om at være Danmarks Bedste Arbejdsplads.
Afdelingen blev nr. 40 blandt de 50 bedste i landet og er en af de få offentlige virksomheder, som har nået Top 50.
- Det er mere end vi havde håbet på, siger chef for Borgerservice Anne-Mette Michelsen.
Borgerservice har tilmeldt sig konkurrencen i tre år med det formål at bruge analysen til at blive en endnu bedre arbejdsplads. Det er første år i år, så Borgerservice forventede ikke at få en god placering. Alligevel har analysen vist, at medarbejdernes tilfredshed ligger over gennemsnittet på flere punkter. Blandt andet føler de, at de får en god information fra ledelsen, at de får ansvar og at de bliver inddraget i vigtige beslutninger.
Det private institut Great Place to Work laver analysen, og det gør de med en række punkter inden for de fem værdier troværdighed, respekt, retfærdighed, stolthed og fællesskab. Borgerservice scorer særligt højt inden for værdien troværdighed.
Borgerservice har nemlig fået en flot placering i konkurrencen om at være Danmarks Bedste Arbejdsplads.
Afdelingen blev nr. 40 blandt de 50 bedste i landet og er en af de få offentlige virksomheder, som har nået Top 50.
- Det er mere end vi havde håbet på, siger chef for Borgerservice Anne-Mette Michelsen.
Borgerservice har tilmeldt sig konkurrencen i tre år med det formål at bruge analysen til at blive en endnu bedre arbejdsplads. Det er første år i år, så Borgerservice forventede ikke at få en god placering. Alligevel har analysen vist, at medarbejdernes tilfredshed ligger over gennemsnittet på flere punkter. Blandt andet føler de, at de får en god information fra ledelsen, at de får ansvar og at de bliver inddraget i vigtige beslutninger.
Det private institut Great Place to Work laver analysen, og det gør de med en række punkter inden for de fem værdier troværdighed, respekt, retfærdighed, stolthed og fællesskab. Borgerservice scorer særligt højt inden for værdien troværdighed.
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse fra ovenstående kræver skriftligt tilsagn fra DK Medier.