dkmedier
dkindkob
dknyt
dksocial
dksundhed
doi
doi

Branchefolk ikke vilde med nyt brand

Aarhus' nye brand er 'Aarhus - Danish for progress'
KORT NYT
26. AUG 2011 11.09

AARHUS: Den nye reklamestrategi for Aarhus indebærer et nyt brand 'Aarhus - Danish for progress', hvilket har kostet en mio. kr.

Kommunens egen begrundelse for at få et nyt bybrand lyder bl.a.: 'Den internationale konkurrence mellem byer og vækstregioner er skærpet. Med styrkepositioner inden for bl.a. it, energi, fødevarer og sundhed og en særlig innovativ samarbejdskultur har Aarhus en vigtig rolle at spille.

Kort sagt: Aarhus har det, som verden har brug for - der er bare ikke tilstrækkeligt mange, der ved det.'

Aarhus Stiftstidende refererer bl.a. lokale reklamefolk for, at budskabet i det engelske slogan er svært at ­afkode.

ka

 

 

 

 

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.

Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.

Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt

Afvigelse fra ovenstående kræver skriftligt tilsagn fra DK Medier.

https://www.dknyt.dk/artikel/branchefolk-ikke-vilde-med-nyt-brand

GDPR