Branchefolk ikke vilde med nyt brand

Branchefolk ikke vilde med nyt brand

Aarhus' nye brand er 'Aarhus - Danish for progress'
KORT NYT26. AUG 2011 11.09

AARHUS: Den nye reklamestrategi for Aarhus indebærer et nyt brand 'Aarhus - Danish for progress', hvilket har kostet en mio. kr.

Kommunens egen begrundelse for at få et nyt bybrand lyder bl.a.: 'Den internationale konkurrence mellem byer og vækstregioner er skærpet. Med styrkepositioner inden for bl.a. it, energi, fødevarer og sundhed og en særlig innovativ samarbejdskultur har Aarhus en vigtig rolle at spille.

Kort sagt: Aarhus har det, som verden har brug for - der er bare ikke tilstrækkeligt mange, der ved det.'

Aarhus Stiftstidende refererer bl.a. lokale reklamefolk for, at budskabet i det engelske slogan er svært at ­afkode.

ka

 

 

 

 

Stillinger fra Lundgaard Konsulenterne
Lundgaard
Nyhedsbrev