
TØNDER: For at forbedre kommunikationen til borgerne opretter Tønder Kommune et borgerpanel, der skal teste digitale løsninger, breve og vejledninger og komme med nye idéer til forbedring af den kommunale service. Tanken er, at det er borgerne, der bedst ved, hvad der kan forbedres. Det skriver kommunen.
- Et borgerpanel kan ligesom være med til at trykprøve vores digitale løsninger og vores skriftlige kommunikation, og samtidig kan borgerpanelet komme med input og ideer til nye indsatsområder, siger Thomas Dam, der er fagchef for Borgerservice, Digital service og Intern service.
Målet er, at borgerpanelet skal bestå af 150 af kommunens borgere, at det skal sammensættes så bredt som muligt ud fra køn, alder, bopæl og erfaring med selvbetjeningsløsninger. Borgerne kan selv tilmelde sig panelet og vil kunne deltage i interviews, workshops, brugertests eller svare på spørgeskemaer.
mh
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse fra ovenstående kræver skriftligt tilsagn fra DK Medier.