Alene i juni har SnappCar fået 2500 nye brugere, viser virksomhedens nye tal. Det skyldes blandt andet sommerferien, der er lige om hjørnet, vurderer kommunikationschef.
Det går hastigt fremad for biludlejningstjenesten SnappCar, der indtil sidste år hed ‘Din bil – min bil’. Ifølge virksomhedens egne tal, fik tjenesten 2500 nye brugere alene i juni, og fremgangen skyldes især, at sommerferien nærmer sig for mange. Det mener Anders V. Jacobsen, der er kommunikationschef for SnappCar i Danmark.Det skriver Motormagasinet.
Prøv DK Nyt i 14 dage
Nyheder er værd at betale for
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.