dkmedier
dkindkob
dknyt
dksocial
dksundhed
doi
DK Debat
Skoleelever påvirkes ikke af flygtningebørns faglige udfordringer
Det påvirker ikke læringen i de mindre folkeskoleklassers matematik og dansk, når der kommer flygtningebørn ind i klassen.
Foto: Christian Lindgren, Ritzau Scanpix

Skoleelever påvirkes ikke af flygtningebørns faglige udfordringer

Flygningebørns faglige udfordringer påvirker ikke andre elevers resultater, viser Rockwool-undersøgelse af over en halv mio. folkeskoleelever.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.

Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Nyts artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.

Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Nyts artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Nyt.

Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra det pågældende medie.